شرکت مرزسازان دنیای الکترونیک رایان

راهکارهای نظارت بر ترافیک با سیستم امنیتی و دوربین مداربسته پلکو

راهکارهای پلکو برای مونیتورینگ ترافیک

سیستم امنیتی پلکو Pelco در راستای نظارت بر ترافیک با جدیت با مسئولان راهنمایی و رانندگی کار می کند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای شهر با یک راه حل جامع مدیریت ترافیک که از رانندگان و عابران محافظت می کند برآورده شده است.

ترافیک در تقاطع ها، نقاط درگیری پیش بینی شده در هر سیستم جاده ای است.

مردم بصورت پیاده ، با دوچرخه یا در یک وسیله نقلیه موتوری از تقاطع ها و چهار راه ها عبور می کنند و جای تعجب نیست که تقاطع ها یکی از دلایل عمده تراکم درون شهری است.

تقاطع ها منجر به تاخیر و نا امیدی شهروندان می شود و هنگامی که بحث امنیت نیز مطرح باشد ، نگرانی عمده مراکز مدیریت ترافیک است.

مقیاس پذیری و انعطاف پذیری راه حل های نظارت بر ترافیک Pelco به مقامات این امکان را می دهد تا در نقاط مناسب دوربین های مداربسته را نصب کنند.

این سیستم ها میتوانند با سیستم های بیمه شخص ثالث ادغام شوند ، فیلم را در سازمان ها به اشتراک بگذارند و با رشد شهر قابلیت های تحلیلی ترافیک آن را گسترش دهند.

راهکارهای یکپارچه پلکو برای حل معضل ترافیک

با راهکارهای سیستم امنیتی پلکو Pelco ترافیک به حرکت خود ادامه می دهد!

دوربین های پیشرو در صنعت ما نمای وسیع و مفصلی از یک تقاطع را ارائه می دهند و تجزیه و تحلیل هوشمند ما داده هایی را ارائه می دهد که می توان از آنها برای نظارت پیشگیرانه بر ترافیک به صورت خودکار استفاده کرد .

همچنین با این سیستم ها میتوان در مواقع اضطراری و حادثه ، هشدارهایی برای مدیریت بهتر حادثه ارسال گردد.

تصمیمات آگاهانه با پلکو

تصمیمات آگاهانه با پلکو

تقاطع ها یک منطقه کلیدی در قلب یک شهر است که به یک شبکه قابل اعتماد از دوربین ها نیاز است.

دوربین های مداربسته پانومورای پلکو Pelco به اپراتورها آگاهی کامل از وضعیت در مورد همه خطوط تقاطع و همچنین مناطق تجاری اطراف را ارائه می دهد.

می توانید با دوربین کمتری ، پوشش بیشتری بدست آورید ، درک کاملی از مشکلات ترافیکی و ناهنجاری های ترافیکی پیدا کنید و زمان کافی برای واکنش نشان دادن داشته باشید.

سیستم امنیتی ترافیک پلکو می تواند در شناخت نحوه تعامل عابران پیاده برای تأمین حداکثر امنیت به شما کمک کند.

پاسخ سریع با پلکو

پاسخ سریع با پلکو

هنگامی که حادثه ای رخ داد ، اپراتورها باید فوراً ارزیابی و پاسخ دهند. واکنش سریع آنها مانع از ازدحام و پخش شدن ترافیک به مناطق اطراف می شود یا در هنگام تصادفات منجر به حفظ جان افراد می شود.

سیستم مدیریت تصویری پلکو Pelco شامل ابزارهای مدیریت حادثه است که به جمع آوری اطلاعات بیشتر و تهیه گزارش های مربوط به حادثه به مقامات کمک می کند.

این پلتفرم به مسئولان انعطاف پذیری بالایی می دهد تا بیش از ۱۰۰۰ دوربین را کنترل کنند که بر ترافیک شهر در تقاطع ها ، معابر جاده ای ، پل ها و تونل ها نظارت داشته باشند و به مقامات شهر نسبت به هرگونه تهدید یا حوادث احتمالی هشدار دهند.

ترافیک کارا با پلکو

ترافیک کارا با پلکو

ترافیک در شهرها به طور فزاینده ای در حال پیچیده تر شدن است ، به همین دلیل شهرها باید یک راه حل جامع برای مدیریت ترافیک داشته باشند.

راه حل های سیستم امنیتی دوربین های مداربسته پلکو Pelco به شهرها کمک می کند تا از طریق دوربین های با کارایی بالا که ویدیویی با کیفیت بالا ارائه می دهند، ترافیک را بهتر مدیریت کنند و می توانند حتی کوچکترین تجزیه و تحلیل جزئیات و لبه ها را بزرگنمایی کنند.

Edge Analytics در دوربین ها یکپارچه شده و اطلاعاتی از قبیل تعداد کل وسایل نقلیه یا عابران پیاده را که در یک منطقه تعریف شده عبور می کنند ، ضبط می کند و تعداد سفر در هر جهت را نمایش میدهد.

داده های جمع آوری شده در مطالعات مهندسی برای کاهش آلودگی های موضعی ، رسیدن کارآمد تر رانندگان به مقصد خود ، و تقاطع های ایمن تر برای عابران پیاده و دوچرخه سواران ضروری است.

خرید دوربین مدار بسته پلکو Pelco

مشاهده محصولات دوربین مداربسته پلکو

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

اشتراک در واتساپ
اشتراک در تلگرام
اشتراک در لینکدین
اشتراک در فیسبوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *