شرکت مرزسازان دنیای الکترونیک رایان

دوربین مداربسته پاناسونیک​

دوربین مداربسته پاناسونیک و تجهیزات تحت شبکه Panasonic یکی از با کیفیت ترین و بهترین برند های دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی نظارتی می باشد.

شرکت Panasonic Security زیر مجموعه شرکت پاناسونیک می باشد که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع دوربین مداربسته تحت شبکه ، آنالوگ و نرم افزارها و سیستم های مرتبط فعالیت مینماید.​

دوربین مداربسته پاناسونیک

پاناسونیک با توجه به نیاز های مختلف کاربران ، انواع مختلف محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه دیجیتال و آنالوگ را ارائه می دهد که در این بخش میتوانید دوربین مدنظر خود را پیدا کنید و با مشخصات آن بیشتر آشنا شوید.

پاناسونیک با ارائه راهکارهای امنیتی متفاوت و بروز ، به صورت مداوم در تلاش است که محصولات خود را با جدیدترین و نوآورترین فناوری های روز دنیا ارائه نماید تا مشتریان بتوانند حداکثر بهره برداری را از سیستم های امنیتی نظارتی خود داشته باشند.

ویژگی تجهیزات تحت شبکه​ پاناسونیک Panasonic

امکان ضبط خودکار با بالاترین کیفیت در محیط های پویا با حرکات سریع سوژه ها

فشرده سازی داده های تصویر با وضوح بالا برای کاهش پهنای باند شبکه و بار سرور​

تحلیل اطلاعات و امکانات نرم افزاری تشخیص چهره هوشمند

امنیت بالای اطلاعات با رمزگذاری داده ها و ارتباطات و تأیید اعتبار دقیق دستگاه ها​

ابزار طراحی سیستم تحت وب که می تواند در هر زمان و هر مکان در وب مورد استفاده قرار گیرد.

آشنایی با انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه IP پاناسونیک

دوربین های PTZ تحت شبکه

دوربینی که از راه دور قابل کنترل می باشد و با تلفیق حرکات کنترلی متفاوت مانند تغییر زاویه دوربین در جهت افقی (تابه) ، زاویه دوربین در جهت عمودی (شیب)  و یا با بزرگنمایی (زوم کردن) دوربین ، سوژه ها و محل را تحت نظر میگیرد.

دوربین مداربسته با چند حسگر Multi-sensor

در این نوع دوربین های مداربسته پاناسونیک برای پوشش وسیع تر منطقه ، سنسور ها و لنزهای چندگانه در یک دوربین واحد ، برای رسیدن به زاویه دید وسیع تر گرد هم آمده اند.

دوربین های 4K با کیفیت بالای تصاویر

کیفیت بالای تصویر در سیستم های دوربین نظارت امنیتی از نظر پیشگیری از وقوع جرم بسیار مهم است.

وضوح 4K یک اصطلاح عمومی برای ویدیو است که حدود 800 میلیون پیکسل مطابقت دارد. این وضوح چهار برابر وضوح full HD است و یک فناوری ویدیوی جدید است.

فیلمبرداری با دوربین امنیتی / نظارت 4K ، می تواند حسی از واقع گرایی را در نمای چشم انداز تصویر با کیفیت بالا به تفکیک جزئیات برای شما به ارمغان بیاورد

این بدان معناست حتی اگر شما نیاز به بزرگنمایی فقط بخشی از تصویر دارید ، باز هم جزئیات برای شما واضح باقی می مانند.

لنزهای با کارایی بالا که توسط دوربین های امنیتی 4K Panasonic استفاده می شود ، تصاویر با وضوح بالا را از مرکز تا لبه ها به طور یکنواخت ارائه می دهد.

دوربین مداربسته گنبدی ثابت پاناسونیک

یکی از مزیت های دوربین گنبدی ثابت این است که تشخیص آن به عنوان دوربین و فهمیدن جهت دوربین برای سوژه و افراد موجود در محل کار دشواری است.

دوربین استوانه ای (گلوله ای)

دوربین های استوانه ای نوعی دوربین ثابت است که ظاهر آن شبیه به گلوله تفنگ می باشد و از این رو گلوله ای یا Bullet نامیده میشود. این دوربین ها به پوشش تصویری در یک جهت خاص میپردازند.

دوربین های ثابت BOX

برای دوربین های مداربسته ثابت BOX پاناسونیک ، نمای دید دوربین بعد از نصب ثابت است. پرکاربرد جهت استفاده به عنوان دوربین های نظارتی معمولی.

دوربین های پانوراما

دوربین پانوراما می تواند از هر جهت تصاویر را در اطراف لنز دوربین ضبط کند و محوطه وسیعی را در میدان دید خود داشته باشند.

دوربین های داخل خودرو

دوربین های داخل خودرو با قابلیت های ضد لرزش و سایر ویژگی های خاص برای نصب در اتومبیل ، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه کاربرد دارند.

دوربین های مداربسته PT پاناسونیک

دوربین هایی که زاویه دوربین را در جهت افقی (تابه) و در جهت عمودی (شیب) قابل حرکت میباشد و از راه دور قابل کنترل است.

اگر تمایل به آشنایی بیشتر با انواع دوربین های نظارتی دارید، مطلب معرفی و راهنمای خرید انواع دوربین مداربسته را مطالعه بفرمایید.

سیستم تشخیص چهره دوربین مداربسته پاناسونیک FacePRO

پاناسونیک FacePRO می تواند چهره هایی را تشخیص دهد که در فناوری رایج نظارت تصویری تشخیص آن ها دشوار است.

این موقعیت ها شامل تشخیص صورت در زاویه حداکثر 45 درجه از سمت چپ یا راست یا 30 درجه بالا یا پایین است ، با دقت 90٪ در هنگام تشخیص چهره هایی که توسط عینک آفتابی یا ماسک بخش از صورت خود را پنهان میکنند.

FacePRO همچنین در چهره های مطابق با تصاویر گرفته شده از تصاویر گذرنامه تا ده ساله از دقت بالایی برخوردار است.

چهره های خاص را می توان از قبل ثبت نام کرد تا هنگام شناسایی ، زنگ خطر ارسال شود مانند دزدان سابقه دار ، مجرمان تحت تعقیب و غیره. از داده های ثبت شده در گذشته می توان در سیستم امنیتی / نظارت بر تشخیص چهره استفاده کرد.

همچنین با وارد کردن داده های عکس عمومی در قالب JPEG و غیره می توان اطلاعات را بین سیستم های تشخیص چهره به اشتراک گذاشت و در هنگام هشدار  غیر از آلارم می تواند با نمایش پاپ آپ روی صفحه ، انتشار صداهای هشدار دهنده یا چشمک زدن دوربین روی نقشه و غیره به اپراتور اطلاع دهد.

از تصاویر چهره می توان برای انجام جستجوها استفاده کرد. به عنوان مثال ، می توان تصاویر چهره افراد مشکوکی را که در قسمت فروش شناسایی شده اند ، برای ردیابی اطلاعات در یک جدول زمانی جستجو کرد ، از جمله اینکه چه زمانی وارد فروشگاه شده اند و از کدام قسمت های فروش عبور کرده اند.

اینکه آیا افراد مشکوک پس از ورود به فروشگاه اقدام به خرید از مغازه کرده اند و غیره نیز می توانند بلافاصله توسط سیستم امنیتی / نظارت بر تشخیص چهره “FacePRO” جستجو و بررسی شوند.

اگر در جستجوی دوربین مداربسته و سیستم امنیتی برای فروشگاه و مرکز خرید هستید ، مطلب راهکارهای دوربین مداربسته پاناسونیک برای فروشگاه را مطالعه نمایید.