شرکت مرزسازان دنیای الکترونیک رایان

فروش ویدئو وال

فروش ویدئو وال 

معرفی و فروش انواع ویدئو وال – تمام آنچه در مورد خرید ویدئو وال باید بدانید.

انتخاب ویدئو وال بسته به این که میخواهید از آن چه استفاده ای بکنید، می تواند بسیار ساده و یا خیلی پیچیده باشد. در ادامه برای شما بازگو میکنیم که ویدئو وال چیست ، تجهیزات مورد نیاز برای خرید ویدئو وال چیست و نکاتی در مورد طراحی محتوای مناسب برای نمایش در آن خواهیم گفت.

ویدئو وال چیست؟

به سادگی ، یک ویدئو وال مجموعه ای از صفحه نمایش هایی است که با هم ترکیب می شوند، کاشی می شوند و یک صفحه نمایش بزرگ ایجاد می کنند. فن آوری های صفحه نمایش معمولی مورد استفاده شامل LCD ، کاشی های LED ، نمایشگر عقب و نمایشگرهای لیزری است. می توان از آنها در اتاق های کنترل دوربین های مداربسته ، اتاق جلسات و به عنوان نمایشگر دیجیتال استفاده کرد.

صنایع استفاده کننده از ویدئو وال شامل شرکت های بزرگ ، بیمارستان ها ، خرده فروشان ، دفاتر دولتی ، کلیساها ، مدارس و پذیرش هتل ها و غیره است.

به چند دلیل در اکثر نصب های ویدئو وال ها از LED می شوند:

بدون درز بر روی دیوار
روشنایی بالا
انعطاف پذیری در طراحی به عنوان مثال استفاده از صفحه های خمیده بر روی ستونهای گرد

ویدئو وال ها به دلیل اندازه و وضوح آنها برای بازاریابی پیام و مارک تجاری بسیار موثر می کند. لازم به ذکر است که محتوای نمایش داده شده برای دستیابی به اهداف پیام رسانی برای video wall مهم است. و برای بهینه سازی محتوای نمایش داده شده ، به نرم افزار مدیریت محتوا نیاز است.

این نرم افزار نقش کنترل کننده ویدئو وال را دارد ، به کاربران امکان تغییر محتوا ، تنظیم طرح بندی محتوا و به روزرسانی برنامه های محتوا را می دهد. این مجموعه مجموعه ای غنی از ویژگی های کنترل از جمله دسترسی و گزارش دهی چند کاربر را فراهم می کند.

این یکی از مواردی است که این مطلب در مورد آن است ، به عنوان مثال ویدئو وال با نرم افزار مدیریت محتوا. با کمال تعجب ، تنها 13٪ از سیستم های ویدئو وال نصب شده دارای نرم افزار مدیریت محتوا هستند. چنین پروژه هایی خطر نشان دادن محتوای ضعیف را دارند که باعث می شود ویدئو وال یک تزئین بسیار گران باشد.

استفاده از ویدیو وال در اتاق کنترل دوربین های مداربسته
استفاده از ویدیو وال در اتاق کنترل دوربین های مداربسته

استفاده از ویدئو وال چه فوایدی دارد؟

1. جلب توجه می کند

به دلیل اندازه بزرگ ، نمایشگرهای ویدئو می توانند توجه را کنترل کنند. نادیده گرفتن آنها توسط مشتریان ، کارمندان یا بازدیدکنندگان بسیار دشوار است ، که این امر آنها را به ابزاری ایده آل برای مارک تجاری یا کمپین های اطلاعاتی یک سازمان تبدیل می کند.

2. آزاد کردن وقت فروشندگان و کارمندان

ویدئو وال ها می توانند به انجام وظایفی که یک کارمند معمولاً انجام می دهد ، کمک کنند. این می تواند وقت کارمندان را آزاد کند تا آنها بتوانند در کارهای فشرده تری کار کنند. این کار با نمایش اطلاعات مهمی که کارمندان معمولاً باید به آنها پاسخ دهند انجام می شود: به عنوان مثال:

مراکز خرید بزرگ می توانند نقشه ها را در نمایش فیلم نشان دهند
پارک ها و استادیوم ها می توانند سوالات متداول را به نمایش بگذارند
بیمارستان ها می توانند خدمات ارائه شده به صورت آنلاین را نشان دهند

3. نمایش انواع مختلف مطالب به طور همزمان

یک ویدئو وال که توسط نرم افزار مدیریت محتوا طراحی می شود برای نمایش همزمان انواع مختلف محتوا طراحی شده است. به عنوان مثال ، یک دانشگاه می تواند با خرید یک ویدئو وال برای نمایش نقشه ها ، رویدادهای مدرسه و اطلاعات مفید مانند آب و هوا ، اخبار و رسانه های اجتماعی استفاده کند.

4. استفاده از ویدئو وال در صنایع مختلف

به طور سنتی ، از ویدئو وال ، به ویژه ویدیو وال های LED ، در خرده فروشی برای تبلیغات و در رویدادها استفاده می شود. امروزه ویدئو وال ها برای مشاغل کوچک و متوسط ارزان تر و مقرون به صرفه ترند.

آنها در دفاتر شرکت ها ، مدارس ، ادارات دولتی ، بیمارستان ها ، هتل ها ، قمارخانه ها و عبادتگاه ها نصب می شوند. آنها بسیار متنوع هستند و بنابراین در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

5. نصب ویدئو وال انعطاف پذیر است

ویدئو وال های LED انعطاف پذیری زیادی در طراحی دارند. به عنوان مثال ، آنها می توانند منحنی باشند تا در گوشه ها و ستون ها قرار بگیرند. علاوه بر این می توان آنها را به روش های معماری خارج از مستطیل سنتی یا مربع نصب کرد. صفحات LCD همچنین می توانند برای تأثیر بیشتر بر روی به دیوارهای طراحی معماری شده اجرا گردند.

نصب ویدئو وال انعطاف
نصب ویدئو وال انعطاف پذیر است

6. پشتیبانی از سفارشی سازی محتوا

نرم افزار مدیریت محتوا مشاغل را قادر می سازد محتوای نمایش داده شده در صفحه ها را شخصی سازی کنند.

محتوای مختلف می تواند در ساعات مختلف روز نمایش داده شود. یک رستوران با خرید ویدئو وال می تواند منوهای مختلف صبحانه ، ناهار و شام را نشان دهد. محتوا همچنین به طور خودکار به روز می شود ، به عنوان مثال با تغییر تقویم ، رویدادهای ذکر شده در  ویدئو وال به روز می شوند.

7. خرید ویدئو وال میتواند فروش محصولات شما را افزایش دهد

مشاغل خرده فروشی که از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال استفاده می کنند می توانند فروش خود را تا 32 درصد بهبود بخشند. خرده فروشان می توانند با استفاده از یک سیستم نمایش ویدیو ، هزاران مشتری هدف را در مورد تخفیف ها و سایر معاملات عالی آگاه کنند.

خرید ویدئو وال - افزایش فروش محصولات
خرید ویدئو وال – افزایش فروش محصولات

8- می تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد

نمایشگرهای تصویری می توانند با نارضایتی مشتری ناشی از زمان انتظار پیش بینی نشده مقابله کنند. ارائه دهندگان خدمات پیشگام از این ترفند برای نگه داشتن مشتری با صبر و حوصله استفاده کرده اند. بنابراین ، مانند سایر ارائه دهندگان خدمات پیشرو ، هر مشاغل می توانند از این سیستم برای بهبود نمرات رضایت مشتری خود استفاده کنند.

9. مصرف کنندگان ،خرید در فروشگاه های دارای نمایشگر ویدئو را ترجیح می دهند

42٪ از مصرف کنندگان به احتمال زیاد از فروشگاه های دارای نمایشگر ویدئو خرید می کنند تا فروشگاه های فاقد آن. نمایش ویدئوها به مشتریان اطلاعات بیشتری در مورد محصولات می دهد ، به فروش محصولات مکمل و بهبود کلی فضای فروشگاه کمک می کند.

تجهیزات ویدئو وال و سایر موارد نرم افزاری مورد نیاز چیست؟

در حالی که نمایشگر قابل مشاهده ترین قسمت ویدئو وال است ، اما این تنها عنصر نیست. چندین مولفه دیگر برای نمایش آن تصاویر و جلب توجه در نمایش ، همکاری می کنند.

برخی از اجزای سازنده عبارتند از:

سخت افزار

سخت افزار به تمام اجزای فیزیکی که کل سیستم را تشکیل می دهند اطلاق می شود. شاخص ترین سخت افزارها:

نمایشگر دیجیتال
دستگاه پخش رسانه ای

نمایشگر دیجیتال به صفحات اشاره دارد. به عنوان مثال برای تشکیل یک نمایشگر بزرگ ، می توان صفحات را با هم کاشی کرد. صفحه نمایش می تواند LED یا LCD باشد. ما توصیه می کنیم از نمایشگرهای درجه تجاری با حاشیه های باریک برای مشاهده یکپارچه و نمایش بهترین محتوا استفاده کنید.

صفحه های LED دارای حاشیه های نازک تر ، وسیع ترین زاویه دید ، بهترین کیفیت تصویر و کم مصرف تر هستند. گرچه قیمت آنها بسیار بالاتر از یک صفحه نمایش LCD در همان اندازه است.

Media Player دستگاهی است که به صفحه خود متصل می کنید. به عنوان مثال ، پخش کننده رسانه می تواند از طریق پورت های HDMI یا VGA متصل شود. این محتوا را از نرم افزار دریافت کرده و بر روی صفحه ، نمایش می دهد.

نرم افزار

نرم افزار علامت گذاری دیجیتال که به عنوان نرم افزار مدیریت محتوا (CMS) نیز شناخته می شود ، بستر اصلی است که به کاربران امکان می دهد محتوای علامت های دیجیتال خود را مدیریت کنند.

بدون جزئیات زیاد ، نرم افزار شما مرکز فرماندهی است که به شما امکان می دهد محتوا را بارگذاری یا ایجاد کنید و آن را در ویدئو وال خود مستقر کنید. اینجاست که می توانید محتوای نمایش داده شده و سخت افزار مورد استفاده را مدیریت کنید.

محتوا

این بدون شک اساسی ترین جنبه نمایشگر دیجیتال موفقیت است. این همان چیزی است که بینندگان هدف می بینند و با آنها ارتباط برقرار می کنند. این محتوا می تواند به صورت تصاویر ، عکسهای صفحه ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها ، GIF ها ، الگوهای رفتاری و ارائه ها باشد.

نحوه طراحی محتوا برای یک ویدئو وال

ویدئو وال اطلاعات را نمایش می دهند. در حالت ایده آل ، این می تواند مخاطبان مناسب در زمان مناسب باشد. در غیر این صورت ، این کانال ارتباطی و تبلیغاتی تأثیر کمتری خواهد داشت.

نمایشگر دیجیتال

بنابراین چگونه می توان مطمئن شد که سیستم ویدئو وال آنها نقش خود را به طور موثر ایفا می کند؟

در زیر برخی از نکات طراحی وجود دارد.

از تصاویر / فیلم های واقع گرایانه با کیفیت بالا استفاده کنید

مانند هر تصویر بصری ، تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا به راحتی از توجه به تصاویر کم کیفیت ، توجه هر کس را جلب می کنند. حتی در این صورت ، باید از استفاده از تصاویر یا فیلم هایی که به شدت فیلتر شده اند خودداری کرد.

متن را کوتاه و دقیق نگه دارید

به عنوان یک قاعده ، هر متن روی سیستم ویدئو وال باید تا حد ممکن خلاصه باشد. یک خط حداکثر باید 5 کلمه داشته باشد. هر چیزی که بالاتر از پنج کلمه باشد ، بهم ریخته به نظر می رسد و خواندن آن دشوارتر است. همچنین ، متن ها باید به اندازه کافی بزرگ و رنگارنگ باشند تا هر کسی بتواند بدون فشار دادن آنها را بخواند.

از روشنایی صفحه مناسب استفاده کنید

نورپردازی بر قابلیت مشاهده محتوای نمایش داده شده در صفحه دیجیتال وال ویدئو تأثیر می گذارد. به عنوان نمونه ، بینندگان هدف در یک روز روشن به سختی می توانند محتوا را روی صفحه کم نور ببینند. مهم است که روشنایی صفحه را با توجه به نور محیط تنظیم کنید.

مطالب را به صورت درهم و متراکم بر روی ویدئو وال نمایش ندهید

در حالی که یک سیستم ویدئو وال می تواند انواع مختلفی از محتوا را نمایش دهد ، توصیه نمی شود که آن را پر کنید. یک ویدئو وال طراحی شده به صورت حرفه ای باید دارای فضای سفید کافی باشد تا خوانندگان بتوانند مطالب را به راحتی و به سرعت مشاهده کنند.

محتوا را آزمایش کنید

آزمایش محتوا تنها راهی است که فرد می تواند بفهمد محتوای آنها مناسب ، قابل فهم و عملی است. در غیر این صورت ، علامت های دیجیتالی شما پیام مورد نظر را به درستی منتقل نمی کنند.

برای آزمایش محتوای شما ، سازنده محتوا می تواند برای اندازه گیری عملکرد و تأثیر محتوا ، نظرسنجی های دوره ای را انجام دهد. به این ترتیب ، تولیدکنندگان محتوا می توانند اصلاحاتی را برای بهبود محتوای خود کشف و اجرا کنند.

آیا ویدئو وال ها ارزش سرمایه گذاری را دارند؟

پاسخ کوتاه بله است. در صورت استفاده ، این فناوری می تواند هویت نام تجاری یک سازمان را افزایش دهد و برای بازدیدکنندگان تجربه بهتری را رقم بزند.

یک سیستم ویدئو وال می تواند اولین برداشت های خوب را ایجاد کند ، از خدمات شخصی پشتیبانی کند و وقت کارمندان را آزاد کند.

وقتی علامت های نمایش فیلم بصورت حرفه ای طراحی می شوند ، بهترین مزایا را دارند. ب

برخلاف آماتورها ، افراد حرفه ای سیستم را برای افزایش دید تراز می کنند و سیستم را به طور مناسب تنظیم می کنند. با کمک یک متخصص ، خرید یک ویدئو وال هرگز تجربه نا امید کننده نخواهد بود.